  • 101. Data: 2019-10-22 19:20:46
    Temat: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5daf2c6d$0$17348$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 22.10.2019 o 18:01, J.F. pisze:

    >Ok - rozumiem że po 45 łatwiej było w porównaniu do na przykład 41;)

    Raczej w porownaniu do 38.

    >No cóż - skoro nie kasujemy wojny a tylko komunizm, to trzebaby się
    >porównywać do tych co po drugiej stronie zostyli. Chyba wszyscy bez
    >wyjątku wyszli na tym lepiej.

    Ale nadal trudno porownac, bo oni juz przed wojna mieli lepiej, i
    zniszczenia wojenne mniejsze.

    Ale np w Anglii/UK znaczy sie ... kartki byly jeszcze na dlugo po
    wojnie.
    No ale tam tez jakby partia robotnicza u wladzy wtedy byla :-)

    J.

  • 102. Data: 2019-10-22 19:34:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 19:20, J.F. pisze:

    > Raczej w porownaniu do 38.

    Myślę, że ogólnie łatwiej było dostać się na studia w 38 nie 45. Tyle że
    nie twojemu ojcu:P

    > Ale nadal trudno porownac, bo oni juz przed wojna mieli lepiej, i
    > zniszczenia wojenne mniejsze.

    Bo ja wiem. Niemcy to ogólnie jeśli chodzi o duże miasta i przemysł
    (czyli to co tworzy potęge ekonomiczną) to były przycięte przy samej
    ziemi a czesto i poniżej - zaraz po wojnie, to mieli chyba gorzej niż
    my. A jednak obecnie są liderem UE.

    --
    Shrek

  • 103. Data: 2019-10-23 07:37:18
    Od: n...@o...pl

    w <5daa080b$0$511$65785112@news.neostrada.pl>,
    u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > ot, nadzwyczajna kasta w pełnej krasie
    >
    > jak sędzia weźmie z lady 50 pln to roztargnienie, jak emeryt zje
    > odruchowo cukierka to wielka zbrodnia
    >
    > https://www.salon24.pl/u/magazyn/994276,emeryt-zosta
    l-skazany-za-zjedzenie-w-sklepie-cukierka-za-40-gros
    zy

    Przypadkiem zjadłeś cukierka, przypadkiem papierek wyrzuciłeś na podłogę,
    przypadkiem przy kasie zapomniałeś że go zjadłeś, nie przypomniałeś sobie nawet
    gdy policja przyjechała.
    Potem olałeś wezwanie na policję, a na końcu zapomniałeś umówić nowy termin.

    Biedny ty :)
    Dostałeś nauczkę, następnym razem nie będziesz leciał w kulki.

  • 104. Data: 2019-10-23 07:58:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-22, Wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:
> [...]
    le-retail/640-wide/dam/johnsonville/product-images/p
    olish-kielbasa/jcr:content/polish-kielbasa.png

    > Żubrówka jest wódką francuską.
    > Przy okazji Francuzi spierdolili jakość i zawartość alkoholu, przez co
    > trudno to dziadostwo pić.

    Z soczkiem nadal spoko. To przecie nie wódka do picia jak wódkę.

    > W każdym normalnym kraju monopol spirytusowy przynosi dochody państwu,
    > tylko u nas przynosi dochody obcym właścicielom.
    >
    > Więc pozwolę sobie podsumować: Jesteśmy kolonią i zagłębiem taniej siły
    > roboczej dla montowni należących do kolonialistów.
    > A Ty przeproś się z osobistą matką, bo widać, że ona ma więcej oleju w
    > głowie.

    Apropos tematów eksportowych, to zastanawiałeś się może z czego wynika
    Twoja potrzeba poszukiwania w czym tez to Polacy są najlepsi?

    --
    Marcin

  • 105. Data: 2019-10-23 08:22:23
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    >
    > Apropos tematów eksportowych, to zastanawiałeś się może z czego wynika
    > Twoja potrzeba poszukiwania w czym tez to Polacy są najlepsi?

    To proste: Dużo podróżuję i spotykam się z ludźmi często przy stole.
    Jestem w głupiej sytuacji, gdy ktoś zapyta: A co tam u was w Polsce?
    No i kurwa nie mam powodów do dumy. Ba! Nawet nie mogę wyjść z twarzą!
    Co mam powiedzieć? Prezydent Polski podpisuje z drugim prezydentem
    dokumenty stojąc przy jego biurku?
    Czy to, że w ogóle liżemy dupę Ameryce, nie zważając na UE ani na sąsiadów?
    Że sprzedaliśmy cały dobytek krajowy włącznie ze środkami produkcji w
    obce ręce za grosze, a teraz pracujemy w tych samych fabrykach ale dla
    obcych?
    Wyjechałbym z produkcją palet, ale nie przebiję nawet Białorusina, który
    powie, że produkują największą ciężarówkę na świecie a przy tym są
    eksporterem żywności. Bez dostępu do morza i takich bogactw naturalnych
    jak w Polsce! O tym, że ich armia może rozpędzić naszą w trzy dni nie ma
    nawet co wspominać.

    No weź coś kurwa podpowiedz, co można odpowiedzieć przy stole na temat
    Polski?

    --
    Wiesiaczek (dziś z Taby - Egipt)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 106. Data: 2019-10-23 09:17:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 07:37, n...@o...pl pisze:
    > Przypadkiem zjadłeś cukierka, przypadkiem papierek wyrzuciłeś na podłogę,
    > przypadkiem przy kasie zapomniałeś że go zjadłeś

    bzdura, gdyby wyrzucił papierek na podłogę, to by miał zarzut za
    zaśmiecanie, a wielką kradzież od razu zauważył ochroniarz, a nie przy
    kasie kasjerka:)

  • 107. Data: 2019-10-23 09:54:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A na temat Szwajcarii?
    Że mają około 40% kolorowych w największych miastach?
    Nawet zegarki i pociągi mają mniej punktualne od japońskich.
    Pochwal się, że u nas na ulicach biało, a zarzuty odeprzyj tym, że dla Twojego ucha
    jest miły ukraiński.
    Że jest bezpiecznie i nikt nie śpi w metrze.

    -----

  • 108. Data: 2019-10-23 09:57:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie się zdarzały różne rzeczy z roztargnienia, więc bym uwierzył.
    Może trzeba nosić krawat, żeby pl nie wzywali?

    -----

  • 109. Data: 2019-10-23 11:05:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-23, Wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:

    > To proste: Dużo podróżuję i spotykam się z ludźmi często przy stole.
    > Jestem w głupiej sytuacji, gdy ktoś zapyta: A co tam u was w Polsce?
    > No i kurwa nie mam powodów do dumy. Ba! Nawet nie mogę wyjść z twarzą!

    Co tam słychać w UK?
    Anglik:
    - gorąco, cały weekend spędziliśmy w domu.
    - cholerny Johnson (jedna z opcji w zalezności od preferencji)

    Co tam u was w Stanach?
    Amerykanin: ten idiota..

    Co tam słychać w Holandii:
    Holender:
    - mamy problem z amoniakiem, traktorzyści zablokowali...,
    - byliśmy ostatnio w Rotterdamie....

    Co tam w Indiach?
    Hindus: a chyba dobrze się dzieje bo posadzili właśnie ministra spraw
    wewnętrznych...

    Co tam u was w Polsce?
    Polak:
    - naukowcy z Uniwersytetu Jana Kazimierza opracowali rewolucyjną
    metodę zwiększenia poplonów...
    - polskie kotły gazowe szturmem podbijają Europę Zachodnią. Tylko w trzecim
    kwartale 2018 roku zanotowane dwucyfrowy wzrost zamówień.....

    ????

    > No weź coś kurwa podpowiedz, co można odpowiedzieć przy stole na temat
    > Polski?

    Konwersacja z kibla z zeszłego tygodnia z jednym z naszych dyrektorów:
    On: co tam słychać w Polsce?
    Ja: wybory (robiąc minę)
    On: ???
    Ja: nawet nie mam zamiaru tego komentować
    On: [śmiech]
    [i dalsza luźna konwersacja o populistach w EU]. Strumieni hednak nie
    skrzyżowaliśmy.

    Choć jak przy stole to bym jednak uważał.

    --
    Marcin

  • 110. Data: 2019-10-23 11:34:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>