  • Data: 2010-08-12 12:30:25
    Temat: Re: Emeryci i renciści nie będą mogli dorabiać
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Danusia pisze:

    > Kolejna bzdura powtarzana za GW.

    Obrażasz mnie. Gazet Wybiórczej nie czytuje, chyba że bardzo, bardzo się
    nudzę ;)

    > Od 2014 r ZUS bedzie wypłacał nowe emerytury które będą mniejsze o 50% od
    > dzisiejszych, a składki będzie pobierał jak pobiera.

    Ale co to ma do rzeczy? Nie będzie pobierał składek jak pobiera, bo
    ludzi pracujących nie będzie tyle samo. TV nie oglądasz? nawet tam leci
    nachalnie reklama gdzie pokazują jak się zmniejsza liczba płacących
    składki a jak się zwiększa liczba biorących emerytury (nawet te 50% czy
    jakie tam). Odrobinę myślenia.

    --
    @2009 Johnson