  • 1. Data: 2002-10-24 05:18:55
    Temat: Email miedzy klientem a przedstawicielem sprzedawcy to prywatna korespondencja?
    Od: "tor" <t...@w...pl>

    Prosze o pomoc. Starajac sie rozwiklac problem z zamowieniem, i nie mogac
    tego zrobic pod oficjalnym adresem e-mail firmy (poxniej brak odpowiedzi),
    poruszylam go poprzez publiczny kwestionariusz internetowy - na forum tej
    firmy.

    Dla uwiarygodnienia problemu, przedstawialam fragment jedynego maila jaki
    otrzymalam od przedstawiciela sprzedawcy, wraz ze stopka w ktorej zawarte
    byly: adres firmy i nazwisko jej przedstawiciela.

    Obecnie otrzymuje pogrozki od tej osoby, ze jezeli nie skasuje informacji i
    nie przeprosze publicznie grozi mi proces zwiazany z ujawnieniem danych
    osobowych, czy moze prywatnej korespondencji.

    Prosze o informacje, czy tak jest faktycznie?

    Firma przyznala przy tym, ze cale nieporozumienie wyniklo z jej niedbalstwa
    i winy, tak wiec przedmiot sporu przestal byc istotny.

    AnTZ

  • 2. Data: 2002-10-24 06:49:41
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Firma przyznala przy tym, ze cale nieporozumienie wyniklo z jej niedbalstwa
    > i winy, tak wiec przedmiot sporu przestal byc istotny.

    Zamiesc na forum przeprosiny od tej firmy ;)

  • 3. Data: 2002-10-24 15:25:02
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tor" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Obecnie otrzymuje pogrozki od tej osoby, ze jezeli nie skasuje informacji
    > nie przeprosze publicznie grozi mi proces zwiazany z ujawnieniem danych
    > osobowych, czy moze prywatnej korespondencji.
    Mozna sie "ta osoba" nie przejmowac.
    Korespondencja byla firmowa, ustawa o ochronie danych dotyczy danych w
    zbiorach, do tego forum tez bylo firmowe.
    Niech strzela dalej. Ciekawe co jeszcze wymysli.
    Kiedy taka osoba zglasza sie do sadu jest okreslana jako "pieniacz
    procesowy".
    Pozdrawiam,
    MArta