  • 1. Data: 2006-04-19 14:50:36
    Temat: Elektrownia wiatrowa
    Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl>

    Za swoje pieniądze buduję elektrownię wiatrową do zasilania w energię
    elektryczną tylko własnej posesji (na własny użytek), nie na sprzedaż prądu
    innym osobom. Czy gmina (fiskus) może obciążyć mnie jakimiś podatkami,
    domiarami, ponieważ wzbogaciłem się (nie wiem jak to inaczej ująć) nie
    płacąc za zużywanie prądu z ZE?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2006-04-19 17:32:30
    Temat: Re: Elektrownia wiatrowa
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:e25inb$j1$1@news.dialog.net.pl
    użytkownik *MJ* napisał(a):

    > Czy gmina (fiskus) może obciążyć mnie jakimiś
    > podatkami, domiarami, ponieważ wzbogaciłem się (nie wiem jak to inaczej
    > ująć) nie płacąc za zużywanie prądu z ZE?

    Może to zły tok rozumowania, ale czy wzbogacasz się nie myjąc się (nie
    zużywając wody)? Albo inaczej, czy jest obowiązek zużywania energii
    elektrycznej z ZE?

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2006-04-19 17:43:40
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    Nie wiem czy na produkcję energi na własny użytek też jest potrzebna
    koncesja?