  • Data: 2014-01-30 12:40:46
    Temat: Re: Elektrośmieci
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-30 12:12, hikikomorisan wrote:
    > To nic nie zmieni.
    >
    > Ubytek mozgu zwieksza sie wraz z dojsciem do kolejnych szczebli wladzy.

    Ale ja się odnoszę do urzędników gminnych co to wymyślają sortowanie na
    7 i więcej frakcji albo inne mycie śmieci.

    IMHO nie świadczy to o "używaniu mózgu".

    > Nawet logicznie myslacy czlowiek, inteligentny po dostaniu sie w
    > kleszcze ustawodawstwa, gierek i rozgrywek politycznych oraz dorwaniu do
    > kasy i tego jak sie ja robi przestaje myslec o tych, co go wybrali.
    > PRzestaje im ulatwiac czy upraszczac, choc nie zaprzestaje obietnic. Wie
    > doskonale - a przyklad idzie z gory - ze same obietnice sa
    > wystarczajace, a to na jakim stolku siedzi zalezy od ilosci obietnic
    > oraz tego z ktorej strony zawieje wiatr na politycznych wysokich
    > stolkach. Chocby nie wiadomo jak sie staral, straci stolek gdy zmieni
    > sie uklad polityczny.

    Dramatyzujesz.

    Będę się upierał, że codziennych spraw nie załatwia się na ogół u
    burmistrza. Natomiast urzędnikiem, który Cię obsługuje zawsze można
    potrząsnąć albo robiąc mu zjebkę, albo składając kwit na który urzędnik
    musi odpowiedzieć pisemnie.

    I wtedy okazuje , że sprawy nierozwiązywalne w cudowny sposób dają się
    rozwiązać (prawie) od ręki.

    Zresztą tak BTW poziom urzędników samorządowych mocno się ucywilizował,
    przynajmniej u nas.

    Piotrek