  • Data: 2014-02-01 13:30:51
    Temat: Re: Elektrośmieci
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.02.2014 13:14, Jacek wrote:
    > Miało to swoje "zady i walety".
    > W tamtym systemie raczej starano się nie psuć materiału i nie do
    > pomyślenia było produkowanie czegoś takiego, jak współczesna bazarowa
    > chińszczyzna. No i trzymano się pewnych norm, jak np. DIN 45500 (patrz -
    > do dziś pamiętam). Teraz panuje taki bełkot marketingowy, że gdyby
    > cokolwiek z tego było prawdą, to kilogramem nowego-lepszego proszku
    > dałoby się wyprać ciuchy załogi z kilku kopalń. Co gorsza, ten bełkot
    > jest wszędzie, a najgorsze, że w polityce. Może ja jestem starej daty,
    > ale nowy "ład" nie bardzo mi się podoba.

    Najwyrazniej potzebujesz nowego smartfona i nowy telewizor. Bez tego ani
    rusz... ;D

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l