eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email › Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
    Date: Mon, 5 Feb 2024 20:12:36 +0100

    W dniu 05.02.2024 o 16:58, io pisze:
    > A wysyłają?

    Tak twierdził pracownik, ale nie był w stanie znaleźć tego, na jaki
    adres. Oczywiście nie mogę wykluczyć, że po prostu ten konkretny
    pracownik nie umiał tego znaleźć, ale wiedział, gdzie wpisać mój adres
    by teraz przychodziło.

    Sprawa jest o tyle intrygująca, że generalnie nie mam z takimi rzeczami
    problemu. Po prostu nie lubię faktur przesyłanych emailem, bo czasem nie
    mam dostępu do neta, albo coś się zgubi w SPAM, a jak rachunek przyjdzie
    do domu, to ktoś z domowników to zapłaci.
    --
    (~) Robert Tomasik