eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email › Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
  • Data: 2024-02-06 18:54:19
    Temat: Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Feb 2024 16:47:52 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Mam.

    To skąd wiesz, ze byś im go nie podał?

    > No nie mieli wcale, a twierdzili, ze na email wysyłali rachunki.

    Dziwne troche twierdzenia, ale informatyka zna nie takie przypadki.
    W jednym miejscu sie zaznacza "wysyłać emailem", a w drugim wpisuje
    e-mail :-)

    > Ja używam prywatnie w gmail.

    To zakładamy, ze serwer jest i zazwyczaj działa.

    Od roku nie masz faktur?

    https://www.dts24.pl/nie-otrzymywaliscie-faktur-za-g
    az-pgnig-wyjasnia-dlaczego-i-kiedy-zostana-wyslane/

    > W SMS była tylko kwota, a ja zawsze płaciłem na ten rachunek, co miałem
    > poprzednio.

    Ale jakby podano nr rachunku w SMS ... nikt by się nie nabrał?

    Juz nie pamietam - ale kojarzy mi się, ze którys dostawca ma osobny
    rachunek do odsetek.

    P.S. Oszustwo?
    https://www.money.pl/gospodarka/dostal-rachunek-za-g
    az-zapalila-mu-sie-czerwona-lampka-przeplacilbym-687
    9529098718016a.html

    > ale nawet, gdybym to zrobił, to bym podał swój adres i by przychodziły.

    Mogłes sie pomylic w adresie - w użytkowniku lub serwerze.

    Wczesniej mogło to nie miec znaczenia, a przy migracji mogli wpasc na
    pomysł, ze klientom z e-mailem zmienią na eko-fakturę :-)

    w Pgnig chyba tego nie było, ale np w Tauronie uzytkownikiem do
    logowania jest adres e-mail.

    J.

    P.S. Duzy moze więcej

    https://www.money.pl/gospodarka/mala-huta-uwolnila-s
    ie-od-monopolisty-czy-w-slad-za-nia-pojda-inne-firmy
    -6876786675968832a.html