eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email › Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
    Date: Mon, 5 Feb 2024 16:28:33 +0100

    W dniu 05.02.2024 o 15:59, J.F pisze:

    > no cóż, możliwosci jest wiele:
    > -adres gdzies tam jest, zwrotów nie było, bo adres ważny

    wątpię. Od lat 90-tych korzystam zasadniczo z dwóch adresów. Miewałem
    inne na krótkie okresy czasu, ale raczej bym nie podawał nigdzie takiego
    adresu.

    > -zwroty były, ale maja ich dziesiątki tysięcy co miesiąc, nikt nie
    > czyta,

    Jak dostanę fakturę, to prześledzę nagłówek techniczny, Wątpię, by to
    rozsyłał ręcznie jakiś pracownik. Podejrzewam, że robi to jakiś automat.

    > -zwrotów nie obslugują,

    Wygląda na to, że nie mieli gdzie wysłać.

    > -e-mail pusty, to system nawet nie wysyła. Masz sobie sam obejrzec na
    > stronie lub w apce.

    Tylko musiałbym wiedzieć, że wystawili. Oni tego nie wystawiają jakoś
    regularnie.

    > Kiedys te e-faktury ambitnie wciskali, to moze przypadkiem wyraziłeś
    > zgodę.
    >
    > A cos mi się widzi, ze odsetki sumiennie naliczali ...

    Też tak podejrzewam. Noty odsetkowe są od października 2022 roku. 2~8
    zł. Podejrzewam, że w tym rejonie musiał ktoś tam coś namieszać. Razem
    mi wyszło niecałe 30 zł, to się nie będę pieniaczył.

    W informacjach o fakturach jest mój domowy adres. Jak próbuje pdf
    podejrzeć, to dostaję komunikat: "Authorization has been denied for this
    request.".

    > Nie wiem, czy kto inny nie mógł tego aktywować - czy ktoś z rodziny,
    > czy zupełnie inna osoba sie pomyliła w numerze klienta.

    Z rodziny raczej nie. Przy aktywacji musiałem podać numer klienta i mój
    PESEL. Nie twierdzę, ze to jakieś tajne dane, ale po co?

    --
    (~) Robert Tomasik