    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Subject: Re: EGZAMIN z PRAWA cywilnego - feralne pytanie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 16 Mar 2006 09:21:30 +0100

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Kowalski*
    wypowiedziała te słowa:

    > nie wiem czy jest Pan prawnikiem, ale mam nadzieje, ze tak, bo w tej
    > chwili ratuje mi Pan skore; wlasnie takie dwie odpowiedzi zaznaczylem
    > na egzaminie i MAM ZLE !!!! dzis pani doktor powiedziala ze tylko b)
    > jest prawdziwe, co teraz robic ???

    Widzisz, z tymi doktorkami już tak czasem bywa. Patrzą tylko na początek
    sprawy a przecież nie od dziś wiadomo, że prawdziwego mężczyznę poznaje
    się nie po tym jak zaczyna ale jak kończy.
    Twoja odpowiedź jest prawidłowa, orzekło o tym (jednogłośnie?) konsylium
    na pl.soc.prawo. Drukuj i nieś Pani Doktórce ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||