    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziennikarz idzie siedziec i kpiny z prawa
    Date: Wed, 11 Feb 2004 14:08:22 +0100

    > Sedzia sadzil w sprawie swojej rodziny - zrobil zle
    > i napisalem to WYRAZNIE.

    Przepraszam że powiem w ten sposób
    Czy panowie na tej grupie czytali cokolwiek w tej sprawie w oryginale???
    Bo może należy zacząć od takiej lektury wówczas nie powielali byście chorych
    opinii z netu.
    Sędzia skazujący nie był rodziną oskarżyciela tylko kolegą z pracy szwagra
    oskarżyciela, który też jest sędzią. Obaj pracowali w tym samym wydziale tego
    samego sądu.
    A zatem nie sądził w sprawie swojej rodziny tylko robił ( być może) przysługę
    koleżeńską troszku tendencyjnie prowadząc sprawę co niestety odbiło się na
    treści zapisanych w protokole zeznań. I to jest niestety smutne. W aktach sprawy
    wg. oskarżonego pojawiły się dowody które nie były przedstawione na sprawie co
    mnie zmartwiło No i chcę przypomnieć, że osobie nie będącej zawodowym prawnikiem
    i nie reprezentowanej przez adwokata sąd jest zobowiązany do pomocy w formie
    wyjaśnień i pouczeń czego niestety oskarżony nie doświadczył.
    Smutne jest też, że adwokat piszący apelacje niezbyt przyłożył się do sprawy

    To tyle na dziś bo nie chce mi się już pisać.
    Mogę na priva przesłać zainteresowanym wyroki i odwołania oraz akt oskarżenia bo
    tego w całości nie znajdziecie w necie. Być może nieco zmienicie zdanie o
    sprawie.

    --
    Stan_Z
    Lepiej puścić dziesięciu złoczyńców niż skazać jednego nie winnego.