  • Data: 2011-05-03 17:46:28
    Temat: Re: Dziennikarska propaganda
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Jotte

    > Na całym świecie, we wszystkich krajach organizowana jest
    > instytucjonalna edukacja - cóż to za głupcy być muszą, tracą czas i
    > pieniądze.

    Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z instytucjonalną edukacją?

    > A przecież wystarczyłoby poczytać nieprzeciętnego mędrca
    > "to", który zrozumiał trzy proste rzeczy na krzyż w 3 minuty sam z
    > siebie... No, w każdym razie tak mu się zdaje.

    Na studiach jakoś nie miałem tego typu problemów, chociaż miałem je
    totalnie w dupie bo zajmowałem się wtedy biznesem. Mimo wszystko przy
    modelu nauczania nastawionym na sprawdzanie rzeczywistej wiedzy
    przyznawano mi zwykle stypendia naukowe mimo nieuczęszczania na
    jakiekolwiek wykłady i na wszystkie ćwiczenia, na które dało się nie
    chodzić.

    Tymczasem w podstawówce i liceum to stado osłów oceniało głównie to, czy
    ktoś przyniósł książkę, prowadzi zeszyt, zrobił jakaś idiotyczną "pracę
    domową" i inne bzdety. Albo np. to, jakie zrobił postępy. W związku z tym
    ostatni kretyn który się starał był lepiej oceniany niż ktoś, kto po
    prostu umiał, ale szkoda mu było czasu na uczestnictwo w tych wszystkich
    bzdetach.

    Chyba coś Ci się pomyliło.