eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziennikarska propaganda › Re: Dziennikarska propaganda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Dziennikarska propaganda
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <ipod7c$n94$1@news.onet.pl> <ipodbp$mgf$1@news.onet.pl>
    <ipodio$n94$3@news.onet.pl> <4dbfd4d0$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <ipp6n8$s53$1@news.dialog.net.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 03 May 2011 17:46:28 GMT
    Lines: 36
    Message-ID: <4dc03f74$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1304444788 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2448 80.52.166.102:34929
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:676425
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Jotte

    > Na całym świecie, we wszystkich krajach organizowana jest
    > instytucjonalna edukacja - cóż to za głupcy być muszą, tracą czas i
    > pieniądze.

    Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z instytucjonalną edukacją?

    > A przecież wystarczyłoby poczytać nieprzeciętnego mędrca
    > "to", który zrozumiał trzy proste rzeczy na krzyż w 3 minuty sam z
    > siebie... No, w każdym razie tak mu się zdaje.

    Na studiach jakoś nie miałem tego typu problemów, chociaż miałem je
    totalnie w dupie bo zajmowałem się wtedy biznesem. Mimo wszystko przy
    modelu nauczania nastawionym na sprawdzanie rzeczywistej wiedzy
    przyznawano mi zwykle stypendia naukowe mimo nieuczęszczania na
    jakiekolwiek wykłady i na wszystkie ćwiczenia, na które dało się nie
    chodzić.

    Tymczasem w podstawówce i liceum to stado osłów oceniało głównie to, czy
    ktoś przyniósł książkę, prowadzi zeszyt, zrobił jakaś idiotyczną "pracę
    domową" i inne bzdety. Albo np. to, jakie zrobił postępy. W związku z tym
    ostatni kretyn który się starał był lepiej oceniany niż ktoś, kto po
    prostu umiał, ale szkoda mu było czasu na uczestnictwo w tych wszystkich
    bzdetach.

    >> Teraz już ponoć łatwiej o indywidualny tok nauczania, ale "za moich
    >> czasów" było to praktycznie niemożliwe,
    > Istnieją od dawna szkoły specjalne, klasy dla opóźnionych w rozwoju,
    > programy terapeutyczne itp. Wystarczyło skorzystać.

    Chyba coś Ci się pomyliło.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1