  • 1. Data: 2003-02-24 15:02:51
    Temat: Dziedziczenie
    Od: s...@p...onet.pl

    Mam pytanie.
    Chodzi o to, jak wyglada sprawa dziedziczenia gospodarstwa rolnego przez dzieci
    spadkodawcy? Podobno cos sie zmienilo po 13 lutego 2001, ale czy ktos moglby mi
    powiedziec co uleglo zmianie?

    Dzieki
    Szybki...

  • 2. Data: 2003-02-25 10:35:15
    Temat: Re: Dziedziczenie
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > Chodzi o to, jak wyglada sprawa dziedziczenia gospodarstwa rolnego
    > przez dzieci spadkodawcy? Podobno cos sie zmienilo po 13 lutego 2001,
    > ale czy ktos moglby mi powiedziec co uleglo zmianie?

    Zmiany wynikaja z wyroku TK z dnia 31.1.2001 roku (opubl. OTK z 2001 nr 1 poz. 5)
    Moge przelac na pric (25 stron czcionka 10)

    Pozdr.