  • 1. Data: 2003-02-24 13:26:09
    Temat: używanie mojego adresu - tajwański spamer
    Od: bartek<b...@n...addevinder.tv>

    Jak ja mogę pozwać pewną firmę, która daje mi się we znaki wklejając
    mój adres e-mail jako adres zwrotny do swojego spamu?

    Firma jest z Tajwanu.

    ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-02-24 14:48:12
    Temat: Re: używanie mojego adresu - tajwański spamer
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    oj masz problem ^_^

    nie wydaje mmi sie abys mogl cos zrobic - najprosciej to zmienic emaila

    leon

  • 3. Data: 2003-02-24 17:48:08
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    bartek chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Jak ja mogę pozwać pewną firmę, która daje mi się we znaki wklejając
    > mój adres e-mail jako adres zwrotny do swojego spamu?

    Miałem podobny przypadek,a spamer który korzystał z mojego adresu
    dodatkowo "doklejał" wirusa.Wychwycił to skaner antywirusowy na moim
    serwerze pocztowym i zasypywał mnie spamem "od robota".Gościu akurat "
    na SDI siedział" więc poprosiłem admina od serwera,aby odfiltrował to IP
    i jak ręką odjął.
    Jeśli "Twój adres" jest też pod stałym IP to dzwoń do admina, i założą
    szlaban.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!