  • 1. Data: 2003-02-24 15:20:25
    Temat: u. zlecenie
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Czy cos sie zmienilo w przepisach dotyczacych skladek ZUS i podatkow w
    zakresie tych umow?

    Chodzi mi o to, czy osoba pracujaca na etat w jakiejs firmie i uzyskujaca
    minimalne wynagrodzenie (800), ktora ma odprowadzane skladki na ZUS, moze z
    tyt. umowy zlecenie podlegac tylko ub. zdrowotnemu? Czy cos sie zmienilo w
    tym wzgledzie? Czy taka osoba moze miec nie odprowadzona skladke na
    zdrowotne i policzony sam podatek? Jakos nie chce mi sie w to wierzyc, ale
    pytam.......