  • Data: 2003-01-21 03:50:39
    Temat: Re: Dziecko dziobasa
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> szukaj wiadomości tego autora

    > Obraziłam Cię?:-) Masz bogatsze zycie wewnętrzne niż myślałam:-))

    Domyslam sie ze chodzi Ci o pasozyty... Lepsze takie niz rzadne/zadne:-)

    Na marginesie przyslales mi na priv wiadomosc,ze mogę sobie dalej
    > żartowac więc o co chodzi?:-))

    Nie wymyslaj glupot bo ktos jeszcze Ci uwierzy. Ludzie Hanka wymysla.
    Powiem wam co mi napisala. "Ty ..., ...., przestan .... pisac .....
    pierdoly, bo mnie to powoli .... a ..... sie nie moge" Tekst
    ocenzurowalem;-)

    "prawdziwa cnota krytyk się nie
    > boi":-))
    "mowa jest srebrem a milczenie zlotem" :-)))))) Wisz com chcial przes to
    pofiedziedz?

    > Ty również powinienes się wstydzić - np kiepskiej znajomosci dzidziny
    > o nazwie ortografia:-))

    Sluchaj, nie wiem o co Ci znowu chodzi.. Nawet nie wiem co znaczy te slowo
    "ortografia". To pewnie cos z prawem:-))

    > Ja się nie boję. A wiesz czemu? Bo mam cudownego męża, który będzie
    > przy porodzie, który już teraz przytula głowę do mego brzuszka i
    > "podsłuchuje" Juniora dostając od niego kopniaczki, nie zaś pyta na
    > grupach dyskusyjnych o skrobanki i alimenty. Czujesz różnice?:-))

    Jasna sprawa. To moze mam nie jesc niezdrowej zywnosci i oddychac tylko
    tlenem z butli, bo tak jest bezpieczniej...? Ogarnelas to czy masz
    trudnosci? Jezeli mnie to interesuje to nie widze problemu. Wiesz jakie
    pytanie zadalby Ci psycholog? "Czy widzisz jakies zgrozenie ze dziobas pyta
    o..." Powiedz mi jeszcze gdzie jest napisane ze nie mozna pytac...
    Jezeli Twoj facet jest taki doskonaly to dlaczego nie spisz nocami?

    > Wymysliłes to sam, czy gdzies przeczytales?:-)) Bo wiem, ze nie miales
    > okazji byc przy porodzie - może więc nie teoretyzuj bo się troszkę
    > osmieszasz:-))

    Jedno i drugie. Najpierf to wymyslilem i zapisalem na kardce a pozniej to
    pszeczytalem:-)
    Przynajmniej masz zajecie:-) Lubie Cie i robie to z mysl o Tobie. Twoj
    pokemonek spi w nocy a Ty w dzien...