  • Data: 2003-01-22 06:20:46
    Temat: Re: Dziecko dziobasa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dziobas" <USUŃ@ANTYSPAM.PL> napisał w wiadomości
    news:Xns930BD0B9D48Bdziobas@127.0.0.1...

    > Nie udowodnisz mi tego! Nie masz dowodow...

    Raz jeden sie z Tobą zgodze

    > Jedno z nas musi klamac:-)))))))

    Tak i jestes to TY - takie zaś szczeniackie zachowanie dyskwalifikuje Cię
    jako dalszego dyskutanta. Na marginesie "geniuszu sprytu" - otrzymałam od
    Ciebie mejla w niedziele 19 stycznia 2003 roku a odpisałam Ci na niego w
    niedzielę 18 stycznia 2003? :-))) Patrz - nawet nie zauwazyłam, ze mieliśmy
    dwie niedziele w zeszlym tygodniu. ROTFL. Jesli zawsze jestes taki bystry to
    dziwię się, że tylko jedna laska do tej pory Cię wrobiła w dziecko:-)))
    Musiałes sie czuć osaczony skoro sprokurowałes taki "dowód" - ciekawe co Cie
    tak zestresowało:-))) I bynajmniej nie zazdroszczę Ci dziecka - zresztą
    wyraźnie napisałam, ze mam nadzieję ( ze wzgledu na nie) ze nie Ty jestes
    ojcem :-)))

    Dla mnie EOT bo z glupcami nie zamierzam dyskutowac - w tej dziedzinie
    jestem bez szans - próbujesz mnie sciagnąć do swego żenującego poziomu a aż
    tak nisko zniżac się nie musze:-))) Dawaj sie dalej gwałcic panienkom, które
    będa Cię wrabiac w ciąze a potem przekonuj przynajmniej sam siebie ze jestes
    ojcem:-))))))) Tylko może już nie pisz o tym na grupę - pochwal sie raczej
    kolegom z podwórka:-)))))

    HaNkA