    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzień opieki nad dzieckiem
    Date: Mon, 03 Sep 2007 09:48:33 +0200

    Dnia 03-09-2007 o 08:24:49 Idiom <i...@v...pl> napisał(a):

    > Bo ja od początku próbuję Ci powiedzieć, że jeżeli sie poda łyżeczką, 5-
    > miesięcznemu dziecku, pokarm, to nie dostanie z tego powodu wady zgryzu.

    A ja od poczatku przypomniec, ze nie kazde dziecko rodzi sie od razu jako
    5-miesieczne. I caly czas o tej czesci, ze karmienie piersia zmniejsza
    ryzyko powstania wad zgryzu. Czy to tak ciezko zrozumiec? Nie mowie, ze od
    lyzeczek dostaje sie wad zgryzu; od niestosowania piersi jest wieksza
    szansa na wade. I dlatego sie upieram przy stosowaniu chociazby sztucznej.

    > To dlaczego tego się nie stosuje?

    Zapewne dlatego, ze wygodniej i taniej jest uzywac metody tradycyjnej.
    Metoda sztuczna nadaje sie do wyjatkowych przypadkow.

    > A prosiłam - nie kompromituj się! To teraz leć do tej swojej położnej i
    > zapytaj, dlaczego nie wygotowuje się cycków, ale wygotowywuje się
    > wszelkie
    > sztuczne podajniki pokarmu - butelki, kubki, smoczki oraz laktatory i
    > pojemniki na pokarm.

    Chcialem zauwazyc, ze nie ja sie skompromitowalem. Pala z polskiego,
    biologii i chemii w jednej wypowiedzi.
    1. Istnieje cos takiego jak ironia. Zapoznaj sie z definicja.
    2. Wygotowywanie, jako forma odkazania, jest malo skuteczne.
    3. Istnieje znacznie wiecej, skuteczniejszych niz wygotowywanie, metod
    pozbywania sie bakterii, wirusow, mykotoksyn.

    > Link, chłopcze! Nie będę szła z Twojego powodu na kurs dla prowadzących
    > grupy wsparcia.

    A szkoda. Moze by sie przydal.

    > Zaraz, chwila moment. Czy mi się wydaje, że prosiłam o link do info o
    > sztucznej piersi, którą mogą karmić mężczyźni (poczytaj uważnie, tam
    > naprawdę
    > było słowo "sztuczne" które tak fajnie sobie wyciąłeś w tym kwadratowym
    > nawiasie :D ) a Ty podałeś mi link do informacji o facecie, który
    > powiedział,
    > że karmił swoje dziecko swoim własnym mlekiem?

    Musisz wreszcie sie nauczyc - poza internetem istnieje jeszcze wiele
    innych zrodel informacji. Odsylam raz jeszcze na kurs - tam wszystko
    wytlumacza. Jesli nie akceptujesz takiego rozwiazania - odbieram to jaka
    chec ucieczki przed prawda i niechec przyznania sie do bledu.

    Odszczekam wszystko, jak umiescisz link zaprzeczajacy mojej tezie.
    BTW: przypominam, ze internet jest wyjatkowo malo wiarygodnym zrodlem
    informacji naukowych. Ale zadowole sie kazdym linkiem zaprzeczajacym
    istnienia sztucznej piersi do karmienia.

    > Powtarzam - jeżeli nie zobaczę tu linka do informacji, zdjecia, ryciny
    > pokazującej sztuczną pierś, którą może karmić mężczyzna, zmniejszając
    > ryzyko wystąpienia wady zgryzu (co wyklucza formę butelka+rurka) -
    > kończę dyskusję, wychodząc z założenia, że bredzisz.

    Alez prosze bardzo:
    http://poznaj.moich.rodzicow.filmweb.pl/
    Instrukcja obslugi: nalezy zapisac sobie na kartce tytul filmu. Przejsc
    sie do wypozyczalni i wypozyczyc go (bedzie wiadomo jaki tytul, bo go
    sobie zapisalismy na kartce). Nastepnie, wrocic do domu i wziac sie za
    ogladanie. W srodku znajduje sie informacja audiowizualna dotyczaca
    karmienia sztuczna piersia.

    > Jak umieścisz taki link, to odszczekam.

    A teraz prosze odszczekiwac.

    --