  • Data: 2012-04-22 10:51:46
    Temat: Re: Działka rekreacyjna i usytuowanie budynku
    Od: arturs <n...@m...mnie.tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-22 07:18, tryton pisze:

    > tak to jest działka ROD i faktycznie jest obszerny regulamin PZD
    > precyzujący to co i jak może być budowane: 35M2 3m od granicy,
    > dzięki!

    spoko, cieszę się że pomogłem.. 35m2 poza granicami miast..25 w miastach
    licząc po ZEWNĘTRZNYM obrysie..
    sprawdź też czy czegoś nie zmienili w Twoim przypadku bo od 1 maja
    zmienia się regulamin i to sporo. na stronie PZD jest też nowa wersja..
    Ja mam działkę w mieście i po 1 maja będę mógł werszcie mieć kilbelek i
    szambo bo do tej pory nie można było mieć tego oficjalnie..
    ale - są też sytuacje "nietypowe" których oczywiście regulamin ROD nie
    przewiduje - ja mam działkę w ROD o wymiarach 7x33m - no i tam ciężko 3m
    od granicy stawiać coś..więc mam w granicy..ale to sytuacja wysoce
    nietypowa bo jest to wąski pas działek gdzie jest jedna za drugą tylko..