    From: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Działalnosc szwagra u mnie w domu
    Date: Tue, 22 Jan 2008 22:37:52 +0100

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > ATSD to z czego wynika obowiązek trzymania dokumentów pod wskazanym
    > adresem? Nie można trzymać np. w skrytce bankowej? Albo przy sobie?

    Ordynacja podatkowa:
    art. 86
    § 1. Podatnicy obowiązani do prowadzenia ksiąg podatkowych przechowują
    księgi i związane z ich prowadzeniem dokumenty do czasu upływu okresu
    przedawnienia zobowiązania podatkowego.

    § 2. W razie likwidacji lub rozwiązania osoby prawnej lub jednostki
    organizacyjnej niemającej osobowości prawnej podmiot dokonujący jej
    likwidacji lub rozwiązania zawiadamia pisemnie właściwy organ podatkowy,
    nie później niż w ostatnim dniu istnienia tej osoby prawnej lub
    jednostki organizacyjnej, o miejscu przechowywania ksiąg podatkowych
    oraz dokumentów związanych z ich prowadzeniem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz