    From: A...@k...net.pl (Artur Golański)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzialalnosc gospodarcza
    Date: Sat, 12 Oct 2002 08:27:36 GMT
    Sender: a...@p...onet.pl@pa23.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> napisał:

    >Mam zawieszona jednoosobowa dzialanosc gospodarcza.
    Zawieszenie dzialalnosci przyjmuje (ZCTW) tylko US.

    >czy ZUS tez?
    Do ZUS zglosiles NIE zawieszenie, ale zamkniecie !
    Sprawdz deklaracje, ktore podpisales i zlozyles (lepiej, by ZUS tego
    faktu nie odkryl).
    Teraz do ZUS-u mozesz zglosic rozpoczecie dzialalnosci (NIE
    odwieszenie nie ma takich drukow) - ciekawe jaka date wpiszesz ;-(

    >Krotko mowiac chodzi o to, by jak najpozniej zaczac placic ZUS.
    Zgodnie z obowiazujaca ustawa skladki ZUS powinienes placic od momentu
    rozpoczecia dzialalnosci (date podales w zgloszeniu, w urzedzie gminy)
    do jej zakonczenia (rowniez w UG).

    Artur Golański