  • 1. Data: 2008-09-24 14:50:36
    Temat: Dyskryminacja w pracy
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Czy fakt, że w zakładzie pracy raz w roku jest podwyżka płacy zasadniczej,
    a jeden pracownik od kilku lat nie jest uwzględniany w tej grupowej
    podwyżce jest dyskryminacją w rozumieniu rodziału IIa kodeksu pracy ?

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 2. Data: 2008-09-24 20:22:21
    Temat: Re: Dyskryminacja w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.uhzp6myeuwqst7@dhcp-192-168-2-38.local.ies.c
    o.pl
    Tomek Renik <s...@p...pl> pisze:

> [...]
    > zasadniczej, a jeden pracownik od kilku lat nie jest uwzględniany w
    > tej grupowej podwyżce jest dyskryminacją w rozumieniu rodziału IIa
    Może tak, a może nie.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-09-24 21:10:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-24 16:50 Tomek Renik napisał/a:
    > Czy fakt, że w zakładzie pracy raz w roku jest podwyżka płacy zasadniczej,
    > a jeden pracownik od kilku lat nie jest uwzględniany w tej grupowej
    > podwyżce jest dyskryminacją w rozumieniu rodziału IIa kodeksu pracy ?

    Idź do PIP-u.

    --
    animka

  • 4. Data: 2008-09-25 07:27:10
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Dnia 24-09-2008 o 23:10:08 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Idź do PIP-u.

    Tyle to wiem bez Twojej porady. Nie chodzi o to, aby nękać pracodawce
    PIPem, ale mieć jakiś argument w ręku w przypadku np. dołożenia zadań lub
    w jakimś sporze...

    --
    Tomasz Renik jestem