eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego › Re: Dyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego
  • Data: 2019-09-30 14:04:24
    Temat: Re: Dyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2019 o 13:41 Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > ano, oni nie rozumieją, że mogę normalnie odebrać sms-a, więc domyślnie
    > od nich sms-y nadają paszczowo, to zapisuje mi się na sekretarce :)

    Nie wiem, jak rozumiesz to "oni" :)
    Zwykle aparat stacjonarny nie odbiera SMS, a operator telefonii nie ma jak
    tego sprawdzić, lub po prostu nie widzi w tym interesu.
    Zatem dla bezpieczeństwa odbiera twój SMS i nadaje go fonią/zapisuje tak w
    poczcie głosowej.

    Stawiam, że "oni" to nie jest bank.

    --
    Trefniś