eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego › Re: Dyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego
  • Data: 2019-09-30 13:41:05
    Temat: Re: Dyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-30 o 13:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > I odsłuchujesz paszczę?

    ano, oni nie rozumieją, że mogę normalnie odebrać sms-a, więc domyślnie
    od nich sms-y nadają paszczowo, to zapisuje mi się na sekretarce :)

    Ale na swoj telefon normalnie otrzymuje sms-y.
    Zaleta niepodawania numeru komórki jest taka zaleta, że nie wydzwaniają
    do mnie gdy jestem w pracy. Zazwyczaj i tak mam wyłączony telefon, ale
    czasami czekam na jakąś ważniejszą informację i wtedy się mogą wdzwonić,
    tak odbijają się ładnie od ściany, albo dzwonią, gdy jestem w domu i mam
    czas.

    --
    http://kaczus.ppa.pl