  • Data: 2005-04-09 10:02:22
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > UWAGA!
    > Schodzę do poziomu:
    > Wybacz nie jestem na topie, i takich "....ch" spraw nie znam?
    > A co, wyskoczył, żeby zatrzymać i "chcieli go "...ć" i się bronił?

    1.zalozyli ze skoro czarny mercedes to bandyci jada.
    2. wyskoczyl na jezdnie (policjant) i bez ostrzezenia zaczal strzelac w
    szybe

    czyli nie dosc ze debil to jeszcze w sąd i Boga chcial sie zabawic

    > "P....c jeden", no kurcze, o co chozi...z ta Skodą, dobry samochód!?

    patrz wyzej

    > <..>
    > No nie, a na jakiej jesteśmy grupie?

    nie qmam Cie, prosze o namiar na dokument potwierdzajacy ze
    "Ma być przezroczystość (w obie strony -pomiar na stacji) >50% przednia>
    > 75%"

    > Założyć odwrotnie ;-) ???

    moim zdaniem chodzi o widocznosc od srodka bo tylko to ma wplyw na
    bezpieczenstwo.
    A przepisy takie weszly by walczyc z nalepkami, ktore przyciemniaja z obu
    stron.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...