  • 1. Data: 2004-10-11 20:58:07
    Temat: Dwóch właścieli mieszkankania.
    Od: "Stach" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    sytuacja jest taka razem z siostra jest wlaścielem mieszkania spłódzielczego.
    Prawa do mieszkania nabyliśmy jako kawaler/panna, mój status się nie zmienił.
    Po ślubie siostra przyprowadziła męża i mówi, że ma prawa do połowy
    mieszkania i płaci z mężem tylko połowe czynszu.
    Ja się nie zgadzam, uważam że mieszkaja 3 osoby i płacą 3 osoby.
    Dodam, że nie ma meldunku szwagier! Już nie wspomne, że mieszkanie na krzywy
    ryj to już wstyd, w chwili gdy jestem jeszcze młodszym bratem!!
    Czy prawo jest po mojej stronie ??
    Pozdrawiam Hubert

  • 2. Data: 2004-10-12 06:42:26
    Temat: Re: Dwóch właścieli mieszkankania.
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Po ?lubie siostra przyprowadziła męża i mówi, że ma prawa do połowy
    > mieszkania i płaci z mężem tylko połowe czynszu.

    Wymien zamki w swojej polowie drzwi ...

  • 3. Data: 2004-10-12 07:00:57
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Stach" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    krzywy
    > ryj to już wstyd, w chwili gdy jestem jeszcze młodszym bratem!!

    Stachu, jestem po Twojej stronie.
    Prawo

    ;)
    A tak poważniej, jeśli nie możesz się dogadac pomyśl poprostu o zniesieniu
    współwłasności i zamianie mieszkania na dwa mniejsze. Prowadzenie sporu
    przed sądem wymagałoby rozdzielenia kosztów związanych z powierzchnią
    mieszkania (te płacisz z siostrą po połowie i po połowie użytkujecie
    mieszkanie, a szwagier mieszka na jej połowie) i i związanych z osobami
    (zużycie wody, prądu, gazu itp). Zabawa przed sądem długa i szarpanie sobie
    nawzajem nerwów.
    pzdr

  • 4. Data: 2004-10-12 08:20:55
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "KrzysiekPP" <k...@o...pl> wrote in message

    > Wymien zamki w swojej polowie drzwi ...

    Zacznij od WC i kuchni ;)

    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 5. Data: 2004-10-12 19:21:41
    Od: "stach" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > (zużycie wody, prądu, gazu itp). Zabawa przed sądem długa i szarpanie sobie

    Witam, poprzednikom dzięki wielkie za zgryźliwe uwagi bo chyba, że tez tak na
    krzywy ryj się wpakowali do czyjegoś mieszkania lub mieszkają jeszcze z
    teściami :-). W każdym bądz razie sytauacja taka w domu nie jest komfortowa.
    Jako, że połowa mieszkania jest moja, od połowy miesiąca zaczne wynajmować 3
    pokój, który stoi pusty i do którego mam prawo (do połowy). Przy ktorej się
    tak upiera moja siostra! A przecież nikt nie jest w stanie podzielic pokoju.
    Chociaż na moją siostre wszystko stać!
    Wynajęcie przyniesie mi jeszcze zarobek! :), czego nie przewidziala siostra.
    A i tak nie ma mnie wiecej niz jestem w domu.