  • Data: 2024-03-08 06:23:31
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczynasz być z tym kiblem bardziej upierdliwy niż AF z Polańskim :) AF
    > sobie zresztą w tym zakresie od dłuższego czasu niezle radzi.

    Bo ten kibel to bardzo dobry przykład. Pisałem że lecenie w chuja ma
    swoje konsekwencje. W tym wypadku takie, że skoro tam się nie udało
    udowodnić że to nie oni spowodowali śmierć, to nic się nie da udowodnić.

    > No to powinna, albo telefon do rodzica.

    Ale to sie spowadza do punktu poprzeniego - wcale nie powinen tam
    przychodzić bo nie ma dnia żeby czegoś nie odwalił

    > Nb. babka potwierdziła tez, że to bardzo bardzo źle dla takiego
    > dzieciaka jeśli go z tej szkoły wyizolują. Zresztą mozna sobie wyobrazić
    > łatwo dlaczego.

    Dla wszystkich źle.

    --
    Shrek