  • Data: 2024-03-08 00:21:23
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > O to się na razie rozbija. Na razie nie ma. Być może wcale nie starają
    > się tak intensywnie jak sugerują, być może po prostu nie jest to takie
    > proste - na przykład nie wiadomo czy to zwykłe ADHD czy coś więcej.

    Nie robia diagnozy bo nie wiedzą co mu jest? Przyznasz, że to ciekawy
    powód.

    > Dawaj - to nie jest tajne;) Przekażę na priv rodzicom.

    https://www.poza-schematami.pl/poradnia
    Polecane terapeutyki: mgr Monika Zabel , mgr Karolina Grzywacz
    Psychiatra dziecięcy: dr Artur Kołakowski

    Teraz jak tam wlazłem to widzę, że to raczej nie instytut, ale pewnie
    sobie dointerpretowałem, bo babka wspomniała, że sie nawet u nich
    szkoliła.

    Myslę mimo wszystko, że warto, zamiast czekać na NFZ. Jeśli się martwią
    o kasę, to po orzeczeniu mogą być w końcu darmowe terapie i ta asysta.
    I ponoć system działa. Przynajmniej w Gdańsku :) Działa m.in. bo szkoła
    dostaje ekstra $$$.

    --
    Marcin