    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Date: Thu, 7 Mar 2024 17:22:24 +0100
    <us16af$1j9$1$Shrek@news.chmurka.net> <TK_EN.104155$t3Rc.86598@fx06.ams1>
    <us28le$21j$4$Shrek@news.chmurka.net> <MC7FN.227854$ps1.224190@fx12.ams1>
    <us3lul$gkv$2$Shrek@news.chmurka.net> <86dFN.113763$wDMd.49428@fx07.ams1>
    <us3nff$gl0$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <LZeFN.312433$7uxe.208016@fx09.ams1>
    <us53i4$rcg$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <cCvFN.313612$7uxe.220895@fx09.ams1> <us6b5l$ve$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <pcRFN.229177$ps1.115761@fx12.ams1> <us9eml$qsr$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <sn8GN.229408$ps1.53496@fx12.ams1> <usbjmp$87c$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <L8eGN.232177$hq1.42105@fx13.ams1>

    > To jest Twoja interpretacja, niekoniecznie faktyczny powód. Z
    > wąptpliwościami jest zaś ten problem, że podlegają ocenie.

    Chyba że nie nagra się jak kulsony zabijają człowieka w kulsońskim kiblu
    - wtedy nie da się ocenić czemu umarł:P

    > Przyciągasz niewątpliwie różne atrakcje :)

    ;) Bo ja wiem. Po prostu jak mam prawo to z niego korzystam, na razie
    się opłaca.

    > Jak bije, to raczej powinni jakoś obezwładnić.

    No próbują, ale zaraz od nowa. Musiałbyś stać cały czas koło tego jednego.

    > A jak to się wszystko tak
    > wmyka, że nie dają rady no to chyba jednak nie powinnien dzieciak być w
    > tej szkole.

    Nie powinien ale jest.

    > Nb. tu, a pewnie i gdzieindziej jest instytucja, która nazywa się
    > "shadow teacher". Dzieci, które są w standarodwej szkole, a mają jakieś
    > kłopoty, zwykle z nauką, ale również zachowawcze są w czasie lekcji pod
    > opieką specjalnej osoby. Oczywiście nie za darmo.

    Za darmo, ale to nie tak prosto - najpierw orzeczenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!