  • Data: 2024-03-06 18:11:08
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Mar 2024 15:55:05 +0100, Shrek wrote:

    > Nie no skąd - niepoczytalny prokurator to normalna sprawa. Coś umorzy
    > kogoś oskarży dla jego dobra. Luz. Co najwyżej drugiego Komende sobie
    > sprawimy...

    Zaraz zaraz - sąd skazuje.
    Więc sąd musi być poczytalny.

    > Przede wszystkim to flaszkę mu zabrać. Ja bym go pilotem zrobił - jak
    > sie jeden zepsuje to jest drugi i autopilot.

    Flaszkę owszem, ale pijany był w czasie wolnym od pracy.

    > Właśnie ze zdziwieniem stwierdziłem, że w trakcie swojej niezbyt
    > wyróżniającej się kariery zawodowaj stawiano mi większe wymagania niż
    > prokuratorom, sędziom czy nawet prezesom spółek skarbu państwa odnośnie
    > zdrowia psychicznego;)

    Ale jesli to alkohol, to zdrowie psychiczne ma dobre :-)

    Pozostaje zarzut uchybienia godnosci urzędu ... widać to taki urząd o
    małej godności :-)

    Tylko ... jakbym tak ja się nachlał i chodził nago po osiedlu,
    a policjanci by złapali ... to czy sąd by mnie uniewinnił/umorzył,
    bo niepoczytalny byłem?

    A prokurator by umorzył?

    J.