  • 131. Data: 2019-08-02 18:14:25
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy".
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.08.2019 o 11:55, J.F. pisze:

    > Ale
    > https://www.tvp.info/43692821/dziennikarz-kamil-d-us
    lyszal-zarzuty

    > -ta prokuratura,
    > -i to prokuratura powiadomila kurwizje ... wiec mysle, ze szefowa byla

    Od kiedy w ogóle okręg zajmuje się pijaczkiem co skasował słupek bez
    strat w ludziach?

    --
    Shrek

  • 132. Data: 2019-08-02 18:32:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Aug 2019 18:14:25 +0200, Shrek napisał(a):
    lyszal-zarzuty

    > Od kiedy w ogóle okręg zajmuje się pijaczkiem co skasował słupek bez
    > strat w ludziach?

    No wlasnie to mnie dziwi, ale:
    -w Piotrkowie Rejonowa i Okregowa sa pod tym samym adresem, moze sie
    dziennikarzom pomylilo,

    -moze PR nie ma rzecznika ... po co, skoro jest okregowy obok.

    -z tytulu ciezkosci zarzutu sprawe przejela PO ? :-)

    Tych prokuratorow rejonowych sa dwie ?
    https://www.piotrkow-tryb.po.gov.pl/rej_piotrkow.php

    Czy jeszcze gdzies tam jest bezimienna rzesza, niegodna wymienienia ?

    https://pk.gov.pl/prokuratura/jednostki-podlegle/pro
    kuratura-regionalna-w-lodzi/prokuratura-okregowa-w-p
    iotrkowie-trybunalskim/oswiadczenia-majatkowe-32/osw
    iadczenia-majatkowe-za-rok-2018-8/

    J.

  • 133. Data: 2019-08-04 02:14:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-01, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Wiele katastrof wynika z tego, że pilot coś zrobił, czegoś nie zrobił,
    > przeszarżował, zignorował ostrzeżenia, pozwolił pilotować dziecku itp. itd.

    Tak, ale to nie udowadnia tezy jego niepotrzebności lub warunkowego
    nawalenia. Jest potrezbny tylko zawodny.

    --
    Marcin

  • 134. Data: 2019-08-04 02:18:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-02, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Zdanie:
    > faktem jest to, że Durczok nie przyznał się do zarzutu katastrofy jest
    > blednę?

    Jak można się przyznać do zarzutu?

    --
    Marcin

  • 135. Data: 2019-08-04 11:27:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jak można się przyznać do zarzutu?

    Tak samo jak nie przyznać. :-)

    Robert

  • 136. Data: 2019-08-05 00:41:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Tak samo jak nie przyznać.

    oj, wcale nie Wania

    w USA przyznanie się do winy powoduje skazanie, wczoraj leciał
    dokumentalny film p.t. "False confessions" w TVN 24 bis, okazuje się, że
    w USA policjanci celowo kłamią, aby uzyskać przyznanie się podejrzanego,
    co prowadzi do wielu rażących pomyłek sądowych

    za kłamanie przesłuchującego podczas przesłuchań podejrzanych nie grozi
    przesłuchującemu żadna sankcja w USA:)

    --
    I love love

  • 137. Data: 2019-08-05 01:08:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.08.2019 o 00:41, u2 pisze:
    > za kłamanie przesłuchującego podczas przesłuchań podejrzanych nie grozi
    > przesłuchującemu żadna sankcja w USA:)

    Nie do końca rozumiem, co miałeś na myśli pisząc to, co wyżej. Jeśli Ci
    chodziło o to, że podejrzany może kłamać, to USA nie są tu wyjątkiem. W
    Polsce też mu nic nie grozi. Jeśli o to, że policjant przechowując może
    kłamać podejrzanego, to z kolei oni tam w ogóle podejrzanych nie
    przesłuchują w takim rozumieniu, jak my. Tam są sędziowie śledczy i
    prokuratorzy, którzy wykonują czynności procesowe. Policja generalnie
    wykonuje czynności operacyjno-wykrywcze.

    Wykonywane przez policję czynności procesowych, to relikt krajów na
    wschód od Łaby pozostały po komunizmie akurat. Na zachód jest taka
    sytuacja, że proces prowadzi prokurator, zaś nadzór, czyli to, co u nas
    prokurator, to sędzia śledczy. Oczywiście w pewnym uproszczeniu proszę,
    tym nie mniej tak jest w Niemczech, Francji i Hiszpanii oraz Włoszech. W
    Wielkiej Brytanii mamy prawo anglosaskie, gdzie policjant jest po prostu
    świadkiem w sądzie i tyle.

  • 138. Data: 2019-08-05 01:12:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > prokuratorzy, którzy wykonują czynności procesowe. Policja generalnie
    > wykonuje czynności operacyjno-wykrywcze.

    bełkoczesz, widać już późna pora, obejrzyj film, potem dopiero zabieraj
    głos, widać, że nic nie wiesz n.t. false confessions w USA:)

    --
    I love love

  • 139. Data: 2019-08-05 10:04:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.08.2019 o 01:12, u2 pisze:

    > bełkoczesz, widać już późna pora, obejrzyj film, potem dopiero zabieraj
    > głos, widać, że nic nie wiesz n.t. false confessions w USA:)

    Niestety nie dysponuje tak zaawansowanymi technologiami, bym mógł
    obejrzeć wyświetlany wczoraj film. Po za tym, jeśli tam są takie
    "mądrości", jak Ty opisałeś, to nie warto.

  • 140. Data: 2019-08-05 12:08:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Niestety nie dysponuje tak zaawansowanymi technologiami, bym mógł
    > obejrzeć wyświetlany wczoraj film.

    nadal bełkoczesz, widać znowu się nie wyspałeś:)

    --
    I love love