  • 121. Data: 2019-08-01 22:16:52
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy".
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Aug 2019 21:10:27 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > I chyba nadstandardowo długo trzeźwiał. Czekali aż będzie 0,00 i zero w
    > okresie? :-)

    Czy tak za dlugo ... mial 2.6 promila cos tak pamietam ze z grubsza
    0.1 na godzine sie przepala. Co nam daje ponad 24h.

    W prokuraturze w niedziele o 11 przesluchali ... powinni np o 3 w
    nocy, bo akurat wytrzezwial, czy spadl do 0.19 ?

    Tak czy inaczej - prokurator powiadomiony, ale wie, ze nie ma sie co
    spieszyc.

    J.

  • 122. Data: 2019-08-01 22:39:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 21:02, J.F. pisze:

    > No i nie w takim, zeby miec w rodzinie posla Pis :-)

    No dobrze. Tu byli wyjątkowo jasno i wyraźnie powiązani.

    > No nie wiem ... skoro wierny, to chyba kurwizje oglada ... kiedy tam o
    > Durczoku cos bylo wczesniej?
    > Czy sie myle i caly czas najezdzali ?

    Nie wiem. Nie oglądam.

    > Ale co - jako szefowa prokuratury dostaje wszystkie wnioski/pisma z
    > policji i przydziela podwladnym ?

    Myślę, że jako szefowa o ciekawszych sprawach wie.

    --
    Shrek

  • 123. Data: 2019-08-02 00:47:56
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-01 o 11:32, J.F. pisze:

    > A czy ja mowie, ze nie :-)
    > Zaczalem jak pamietasz od przekroczenia predkosci 70/50.
    >
    > Przy czym ... niedaleko tej zielonej strzalki moze stac 5 pieszych ...
    > to juz sprowadzenie bezposredniego zagrozenia czy nie ? :-)

    Durczok ma taki samochód, który sam się prowadzi. Durczok mógl sobie
    nawet w tym czasie spać. Samochód pomylił sie tylko na tej remontowanej
    trasie ze słupkami :-) Jak sie połozy ręce na kierownicy to juz system
    oddaje kontrolę kierowcy. Jak to było faktycznie to nie wiem.

    --
    animka

  • 124. Data: 2019-08-02 09:55:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-02 o 00:47, Animka pisze:
    > Samochód pomylił sie tylko na tej remontowanej trasie ze słupkami
    To niemożliwe. :-)
    https://youtu.be/oUoB0hNY-q8?t=35
    Wyłączył autopilota bo chciał jechać szybciej.

    Robert

  • 125. Data: 2019-08-02 10:12:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ja - argument przyznania się fałszywy, bo fakt jet taki, że się nie
    > przyznał.

    Tyle, że to nie jest fakt (przyznanie się może dotyczyć tego, że coś się
    zrobiło, a nie kwalifikacji prawnej).

    --
    Liwiusz

  • 126. Data: 2019-08-02 10:50:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-02 o 10:12, Liwiusz pisze:

    > Tyle, że to nie jest fakt (przyznanie się może dotyczyć tego, że coś się
    > zrobiło, a nie kwalifikacji prawnej).

    Zdanie:
    faktem jest to, że Durczok nie przyznał się do zarzutu katastrofy jest
    blednę?

    Robert

  • 127. Data: 2019-08-02 11:55:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Aug 2019 22:39:23 +0200, Shrek napisał(a):

    > Myślę, że jako szefowa o ciekawszych sprawach wie.

    Powinna ... ale kto decyduje ktore sprawy sa ciekawsze ?

    Ale
    https://www.tvp.info/43692821/dziennikarz-kamil-d-us
    lyszal-zarzuty

    -ta prokuratura,
    -i to prokuratura powiadomila kurwizje ... wiec mysle, ze szefowa byla
    zamieszana :-)

    J.

  • 128. Data: 2019-08-02 14:01:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    błędne, bo napisałeś blednę:)

    --
    I love love

  • 129. Data: 2019-08-02 16:17:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Aug 2019 10:12:37 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Tyle, że to nie jest fakt (przyznanie się może dotyczyć tego, że coś się
    > zrobiło, a nie kwalifikacji prawnej).

    No jak, spotyka sie "przyznal sie do czynu, ale nie do winy".
    Chyba nawet w tej sprawie - w kwestii katastrofy.

    J.

  • 130. Data: 2019-08-02 16:53:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-02 o 16:17, J.F. pisze:
    > spotyka sie "przyznal sie do czynu, ale nie do winy".

    Palił ale się nie zaciągał :-)

    Robert