  • Data: 2002-02-20 08:34:47
    Temat: Re: Drugi telefon znikąd
    Od: "DM" <r...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedzcie co konstruktywnego wnosza te wypowiedzi do sprawy?
    >
    > Mam jedna fakture na oba telefony.
    > Bilingi to jeden wykaz z rozdzielonymi wyraznie oboma
    > telefonami, ale nie patrzylem w nie, bo nie mialem
    > czasu. Pierwsze bilingi byly ok, wiec wierzylem
    > ze nastepne tez sa. Zagladnalem dopiero po 4-ech
    > miesiacach, poniewaz zdziwila mnie wyzsza niz normalnie
    > wysokosc rachunkow.
    >
    > Pytalem o co innego.

    Nic nie wnosza konstruktywnego, wina jest po Twojej stronie
    wypdaloby czasami zapoznac sie z tym za co sie placi.
    Chcesz sie sadzic a tymczasem bezmyslnosc i niewiedza jak widac dominuje.
    A jesli nawet ktos posunal sie do falszowania dokumentow to nie wierze
    by poprzestal tylko na nieznacznie rozniacym sie rachunkach od poprzednich.

    Bo jesli ja bylbym w posiadaniu telefonu za przyslowiowy frajer
    to przy 1 rachunku zastawilbys samochod by go oplacic.