  • Data: 2002-02-20 07:20:32
    Temat: Re: Drugi telefon znikąd
    Od: "Adam" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kaja" <f...@f...pl> wrote in message...

    > Mam tylko jeden telefon ( na szczęście) w Idei i wiem, że przysyłają
    biling
    > wraz z rachunkiem.
    > Tak sobie myślę, że na bilingu masz chyba rozdzielone rozmowy z
    poszczególnych
    > telefonów, a nie potasowane?

    Powiedzcie co konstruktywnego wnosza te wypowiedzi do sprawy?

    Mam jedna fakture na oba telefony.
    Bilingi to jeden wykaz z rozdzielonymi wyraznie oboma
    telefonami, ale nie patrzylem w nie, bo nie mialem
    czasu. Pierwsze bilingi byly ok, wiec wierzylem
    ze nastepne tez sa. Zagladnalem dopiero po 4-ech
    miesiacach, poniewaz zdziwila mnie wyzsza niz normalnie
    wysokosc rachunkow.

    Pytalem o co innego.

    Adam