  • Data: 2002-02-20 13:38:21
    Temat: Re: Drugi telefon znikąd
    Od: "Adam" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message...
    > Użytkownik "Adam"
    > > Polska mentalnosc...
    >
    > zarzucasz nam polskość ;-))

    Nie nam/wam ;) tylko DM-owi, i nie polskość tylko
    polską mentalność, która można streścić słowami
    kalego ...

    > nie denerwuj się tylko zaczekaj na reakcję operatora i powiadom nas
    > chyba dopuscili do jakiego przekretu, a jesli to pomylka to naprawia

    Jak na razie odłączyli drugi telefon.
    Jak dostanę pismo to dam znać.

    Boje sie ze ktos niedopilnowal kopii moich
    dokumentów i wykorzystano je w celu naciągnięcia
    mnie na niechciane koszty.
    Nie wiem tylko kto, czy sam operator, czy dealer u którego
    podpisywałem umowę czy ktoś inny.
    Polecam też artykuł:
    http://www.gsmonline.pl/news/?link=show_details.php?
    id=3523
    który mówi o wyrzuconych na śmietnik dokumentach przez dealera
    IDEI.

    Adam