  • Data: 2016-04-22 17:34:27
    Temat: Re: Drogówka nic nie zrobi...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    On Fri, 22 Apr 2016 11:51:20 +0200 Marek <f...@f...com> wrote:

    >Bo tak jest, policjant nie odbiera, bo i nie ma do tego najmniejszego
    >prawa, uprawnień. On może jedynie zarekwirować dokument.

    No widzisz, w naszym burdelu prawnym czasem jest jasno zapisane, ze
    policjant dokument zabierze, ale pokwitowanie wystawi, umozliwiajace
    dalsza jazde ... przez tydzien.
    A czasem juz nie tak jasno zapisane, ze jak stwierdza za duzo
    alkoholu, to policjant dokument zabierze, juz bez pozwolenia na dalsza
    jazde ... i nie bardzo wiadomo, na jakiej podstawie :-)

    Wiec raz moze, raz nie moze, a wy macie do mnie pretensje, ze
    kwestionuje inne mozliwosci wystapienia o regres :-P

    J.