  • Data: 2016-04-23 09:58:20
    Temat: Re: Drogówka nic nie zrobi...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Apr 2016 17:44:53 +0200, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:
    > https://anuluj-mandat.pl/blog/post/jak-sie-bronic-sk
    utecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiac

    No ale jak tą stronę brać poważnie, jeśli tam mamy:

    8. W przypadku zatrzymywania prawa jazdy na podstawie
    wideorejestratora w nieoznakowanym radiowozie zawsze je musi tracić
    nie jeden ale DWÓCH kierowców (sic!) "

    Ilu już funkcjonariuszy straciło uprawnienia przy takiej kontroli?
    Nie wierzę, że wprawdzający przepis byli takimi idiotami by tworzył
    się taki absurd.
    Trudno mi uwierzyć, że do utrarty uprawnien wymagane jest oddanie
    kartonika pj, po co?? Dla mnie sprawa jest prosta. Identyfikacja
    łosia na podstawie pesla z d.o.. Jak łoś nie ma d.o. i identyfikacja
    jest niemożliwa - paka na 48h do celów identyfikacji. :)) Porządek
    byłby od od razu.

    --
    Marek