  • Data: 2016-04-23 10:34:02
    Temat: Re: Drogówka nic nie zrobi...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek"

    > https://anuluj-mandat.pl/blog/post/jak-sie-bronic-sk
    utecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiac

    No ale jak tą stronę brać poważnie, jeśli tam mamy:

    8. W przypadku zatrzymywania prawa jazdy na podstawie
    wideorejestratora w nieoznakowanym radiowozie zawsze je musi tracić
    nie jeden ale DWÓCH kierowców (sic!) "

    Ilu już funkcjonariuszy straciło uprawnienia przy takiej kontroli?
    Nie wierzę, że wprawdzający przepis byli takimi idiotami by tworzył
    się taki absurd.
    ---
    Nie no, tak powinno być a raczej nie jest co dowodzi tylko tego, że tu nie o
    przestrzeganie prawa chodzi a o władzę. Traktują Cię po prostu jak bydło i
    Ty jeszcze klaskasz.

    Trudno mi uwierzyć, że do utrarty uprawnien wymagane jest oddanie
    kartonika pj, po co??
    ---
    Co konkretnie kwestionujesz ? Masz w artykule podane przepisy.

    Dla mnie sprawa jest prosta. Identyfikacja
    łosia na podstawie pesla z d.o.. Jak łoś nie ma d.o. i identyfikacja
    jest niemożliwa - paka na 48h do celów identyfikacji. :)) Porządek
    byłby od od razu.
    ---
    Najlepiej jakby dla przykładu nie zidentyfikowali Ciebie.