  • 31. Data: 2011-08-08 10:31:33
    Temat: Re: Dowody procesowe -setki kopii?? (trochę długie)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Aug 2011, shadik wrote:

    > Ktoś z Was podsunie jakiś konkretny pomysł jak tą sytuację rozwiązać?

    A zastosowałeś się do netykiety i przejrzałeś ze dwa-trzy tygodnie
    wstecz? Znalazłbyś w tam innym wątku określenie "prekluzja".
    Odszukaj. Zapodaj googlowi z naciskiem na "procesowa".

    Będziesz wiedział dlaczego Ci piszą że wykonywanie kopii dopiero
    na etapie apelacji jest daremne.

    BTW:
    http://mojafirma.infor.pl/poradniki/637,3312,Zasady-
    zglaszania-dowodow-w-postepowaniu-gospodarczym.html
    +++cytat+++
    Przedstawienie przez przedsiębiorcę dowodu lub twierdzenia w sposób
    niezgodny ze wskazanymi zasadami powoduje jego pominięcie, co oznacza,
    że sšd nie bierze go pod uwagę przy wyrokowaniu.
    Sšd pominie również wszystkie dowody przedstawione w czasie trwania
    postępowania, jeżeli strona sporu nie wykaże należycie, iż nie mogły
    one zostać powołane już w pozwie bšdŸ w odpowiedzi na pozew.
    ---

    "Czy powód mógł te kserokopie złożyć już w pierwszej instancji?"

    Co odpowiesz?

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2011-08-08 11:28:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > "Czy powód mógł te kserokopie złożyć już w pierwszej instancji?"
    >
    > Co odpowiesz?

    Nie mogłem, bo nie wiedziałem że będą potrzebne :)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 33. Data: 2011-08-08 11:47:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Aug 2011, Johnson wrote:

    > Nie mogłem, bo nie wiedziałem że będą potrzebne :)

    Zadziała? :)

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2011-08-08 13:42:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Zadziała? :)

    Nie. Ale tak ludzie piszą.

  • 35. Data: 2011-08-08 19:02:15
    Od: "shadik" <s...@p...onet.pl>

    Dzięki za pomoc. Kto nie ma w głowie ... będzie musiał zapłacić .. ;)

  • 36. Data: 2011-08-08 20:12:20
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-08-07 23:37, shadik pisze:

    > Myślałem że sporządzenie zestawienia dokumentów źródłowych rozwiąże temat.
    > Myliłem się..

    No to pozamiatane

    --
    pozdr
    luck

  • 37. Data: 2011-08-09 13:11:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-07 23:44, Liwiusz pisze:

    > Minister, skoro sam nie potrafi, powołał sprawdził ile kosztuje
    > wynajęcie prawnika

    No, MS kombinuje coś z kosztami:
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/537153,adwokat
    _reprezentujacy_wieznia_zarobi_mniej_zobacz_o_ile.ht
    ml