  • 21. Data: 2012-04-11 22:30:06
    Temat: Re: Dotyczy "Pobieraczka" - cd
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/jm4n57$h95$1@news.dia
    log.net.pl
    *Ajgor* napisał(-a):

    > Ani mi sie sni :)

    To nie było polecenie, tylko pytanie o możliwość.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 22. Data: 2012-04-12 00:24:57
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ajgor" napisał w wiadomości grup

    >Ani mi sie sni :)
    >Juz raz sie zarejestrowalem i wystarczy.
    >Rejestrowalem sie 30 marca, i nie mialem z tym problemu.

    Rejestracja jest płatna? Grożą za to jakieś kary, że cię to przeraziło??

  • 23. Data: 2012-04-12 01:17:24
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-12 00:24, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "Ajgor" napisał w wiadomości grup

    > Rejestracja jest płatna? Grożą za to jakieś kary, że cię to przeraziło??

    Zobaczcie jakie strony przekierowywuja na Pobieraczka:

    http://akaxefymaby.jgora.pl/samsung-gt-c6712-star-ii
    -duos-detektor-ruchu.html

    http://yqurejex.radom.pl/darmowe-tapety-na-samsunga-
    gt-c6712.html

    http://nevifugymu.legnica.pl/samsung-c6712-star-ii-d
    uos-motywy.html

    http://lysyfeso.sosnowiec.pl/pobierz_motywy_na_samsu
    ng_gt_c6712.aspx#

    http://xyqafoqy.podlasie.pl/samsung-gtc-6712-games-d
    ownload.html

    http://dutyname.mielec.pl/samsung-gt-c6712-star-ii-d
    uos-aplikacje.html

    A to ma być niby Forum Samsunga:
    wuqedob.tychy.pl/forum-telefon-gt-c6712.html

    http://uhyvopuro.ostroda.pl/gry-na-telefon-samsung-c
    6712.html

    http://ziriryno.wegrow.pl/pobieraj,tapety,na,telefon
    ,samsung,6712.html

    http://ufubeqid.lomza.pl/gt-c6712-usb-driver-win7.ht
    ml

    http://ubivyxej.kutno.pl/samsung-c6712-firmware.html

    http://wyjokokikuq.rzeszow.pl/tapety-do-samsung-star
    -ii-duoz-c6712.html

    http://cekadofy.olkusz.pl/soft-z-gps-do-gt-c6712.htm

    http://razebyba.elblag.pl/plik_c6712_samsun_tematy_t
    apety_motywy.htm

    http://qudisoryb.turek.pl/gt-6712-programy.html

    http://sewemete.mragowo.pl/oprogramowanie-do-tel-sam
    sung-gt-c6712.html

    http://zegowuqe.babia-gora.pl/oprogramowanie-na-sams
    ung-star-ii-6712.html

    To jeszcze nie wszystko, to tylko garstka.
    Zamierzam napisać do Samsunga z zapytaniem, czy współpracuje z tym
    oszukańczym Pobieraczkiem.
    Na stronie Samsunga jest do pobrania na telefon tylko instrukcja obsługi!

    --
    animka

  • 24. Data: 2012-04-12 03:13:14
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Animka" wrote in message news:jm53ee$59h$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    /.../
> [...]
    > oszukańczym Pobieraczkiem.
    > Na stronie Samsunga jest do pobrania na telefon tylko instrukcja obsługi!

    Ty naprawdę wierzysz, że oficjalna witryna Samsunga ma adres "tychy.pl"?
    Kiedy ostatni raz badałaś IQ?

    Poza tym przestań spamować, nikogo tutaj nie interesuje zbieranie linków.

    k.

  • 25. Data: 2012-04-12 09:26:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Animka* napisał(-a):

    > Zobaczcie jakie strony przekierowywuja na Pobieraczka:

    > http://akaxefymaby.jgora.pl/samsung-gt-c6712-star-ii
    -duos-detektor-ruchu.html

    Not Found

    > http://yqurejex.radom.pl/darmowe-tapety-na-samsunga-
> [...]

    OBURZAJĄCE!!

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2012-04-12 14:06:41
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-12 09:26, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    -duos-detektor-ruchu.html

    > Not Found

    Twoja przeglądarka chyba niedomaga. Albo masz coś zablokowane.

    --
    animka

  • 27. Data: 2012-04-12 14:14:19
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-12 09:26, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    -duos-detektor-ruchu.html

    > Not Found

    [---]
    To dziwne. Może działa tylko bezpośrednio spod Google, bo teraz weszłam.
    Kliknij na Pobierz. Potem na REJESTRACJA i zobacz gdzie będziesz
    przekierowany.
    To tylko jeden z wielu:
    http://ypuqavu.czeladz.pl/programy-do-samsunga-gt.ht
    ml

    --
    animka

  • 28. Data: 2012-04-12 14:52:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Animka* napisał(-a):

    > To dziwne. Może działa tylko bezpośrednio spod Google, bo teraz
    > weszłam. Kliknij na Pobierz. Potem na REJESTRACJA i zobacz gdzie
> [...]

    Skierowało mnie do rejestracji w pobieraczku na którym zarejestrować się
    nie mogę. Vide post
    t.pl

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 29. Data: 2012-04-12 14:56:19
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To dziwne. Może działa tylko bezpośrednio spod Google, bo teraz weszłam.
    > Kliknij na Pobierz. Potem na REJESTRACJA i zobacz gdzie będziesz

    Nie. To sa po prostu strony generowane losowo i jednorazowo. Bopieraczek ma
    taki automat.
    Gdzieś w necie ostatnio czytałem o wielkiej ofensywie Pobieraczka po
    ustanowieniu kary.
    Niby chcą odzyskać pieniadze z kary.
    Dziala to tak, ze jak czegos szukasz, automatycznie jest generowana strona,
    ktora NIBY daje to, czego szukasz, a w rzeczywistosci
    przekierowuje na pobieraczka, i natychmiast znika.
    Strony mozna poznac po tym, ze w nazwie zawsze jest nazwa jakiegos miasta.

  • 30. Data: 2012-04-12 15:07:00
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-12 14:56, Ajgor pisze:

> [...]
    > przekierowuje na pobieraczka, i natychmiast znika.
    > Strony mozna poznac po tym, ze w nazwie zawsze jest nazwa jakiegos miasta.

    Zarejestrowali sobie domeny <jakiśprzypadkowyciągznaków>.jakieśmiasto.pl
    - po 2zł z groszami na rok.

    Mam "mieszane uczucia", bo z jednej strony - pobieraczek wykorzystuje
    luki w "prawie", podobnie jak dopalacze. Ale jakoś dziwnie - dla
    dopalaczy mam trochę sympatii, a dla tych złodziei - ani trochę.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda