  • 11. Data: 2012-04-11 11:31:25
    Temat: Re: Dotyczy "Pobieraczka" - cd
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 11 Apr 2012 10:33:00 +0200, Wojciech Bancer wrote:

    > Raczej liczy się data otrzymania.

    Ściśle: termin, kiedy *mógł zapoznać się z jego treścią* -- art. 61 par.
    1 kc.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 12. Data: 2012-04-11 12:11:00
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ajgor" napisał w wiadomości grup

    >Nie jest wstrzymana. Ja sie zarejestrowalem 30 marca. A wypowiedzenie
    >wyslalem 10 kwietnia.

    Mogłeś olać. Po pierwsze wprowadzają w błąd pisząc o "darmowości", po drugie
    nie korzystałeś z żadnej usługi.
    Nie słyszałem o przypadku, aby udało im się z kimkolwiek wygrać. Próbują
    nękać i na tym kończą.

  • 13. Data: 2012-04-11 12:37:40
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-04-11 12:11, Nostradamus pisze:
    > Nie słyszałem o przypadku, aby udało im się z kimkolwiek wygrać. Próbują
    > nękać i na tym kończą.

    Bo oni nikogo nie pozywają. Jak pisałem wcześniej, to jest biznes
    polegający na znalezieniu jelenia, który wystraszy się wezwania do zapłaty.

  • 14. Data: 2012-04-11 17:06:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *Ajgor* napisał(-a):

    > Nie jest wstrzymana.

    Ciekawe co też może oznaczać ten komuniakt na czerwono
    http://i42.tinypic.com/zmysuo.png Widzę go już od ładnych kilku tygodni.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2012-04-11 17:38:16
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2012-04-11 17:06, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    log.net.pl

    > Ciekawe co też może oznaczać ten komuniakt na czerwono
    > http://i42.tinypic.com/zmysuo.png Widzę go już od ładnych kilku tygodni.

    Jestes na liscie "tych klientow nie obslugujemy" ;)
    Ode mnie rejestracja jest mozliwa.

    Marek

  • 16. Data: 2012-04-11 17:46:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Marek K* napisał(-a):

    > Jestes na liscie "tych klientow nie obslugujemy" ;)

    "Do Bydgoszczy będę jeździł..." :-P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2012-04-11 18:41:03
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    log.net.pl

    > Ciekawe co też może oznaczać ten komuniakt na czerwono
    > http://i42.tinypic.com/zmysuo.png Widzę go już od ładnych kilku tygodni.

    Nie lubia Cie. Wlasnie sprawdzilem. Moge sie normalnie rejestrowac.
    Nie zalegasz im z oplatami czasem?;)
    Moze Ci odlaczyli pobieraczka za nie manie aktualnych oplat :)

  • 18. Data: 2012-04-11 20:26:31
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *Ajgor* napisał(-a):

    > Nie lubia Cie.

    To jest możliwe, choć powodów im nie dałem :)

    > Nie zalegasz im z oplatami czasem?;)
    > Moze Ci odlaczyli pobieraczka za nie manie aktualnych oplat :)

    Nigdy nie mieli żadnych roszczeń w stosunku do mnie :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2012-04-11 20:31:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *Ajgor* napisał(-a):

    > Moge sie normalnie rejestrowac.

    Byłbym zapomniał. Ten komunikat pojawia się po wpisaniu danych i
    kliknięciu "rejestruj", nie jest widoczny cały czas. Możesz się
    zarejestrować np. na fikcyjne dane?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2012-04-11 21:48:53
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]
    >
    > Byłbym zapomniał. Ten komunikat pojawia się po wpisaniu danych i
    > kliknięciu "rejestruj", nie jest widoczny cały czas. Możesz się

    Ani mi sie sni :)
    Juz raz sie zarejestrowalem i wystarczy.
    Rejestrowalem sie 30 marca, i nie mialem z tym problemu.