  • Data: 2018-10-07 19:17:48
    Temat: Re: Dostał wyrok [Czego zakonnik nauczył na lekcjach religii w państwowej szkole?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> pisze:
> [...]
    wce-zakonnik-grzegorz-z-molestowal-dzieci-jest-wyrok
    /h2vxq3t

    > Nie wiem. To zależy od popełnionych czynów. Ten to ze 20 lat powinien
    > dostać.

    On dostał "karę łączną" za te czyny i za posiadanie pornografii dziecięcej.
    Jakoś obstawiam że bez znalezienia pornografii dziecięcej sprawa w
    sądzie "mogłaby" wyglądać zupełnie inaczej [słowo nieletnich przeciw
    słowu nauczyciela szczególnie przy "dawniejszych" zdarzeniach].

    Zawsze masz wybór: winnych skarzą i Komedę też *albo* Komedy nie skażą ale
    "paru" winnych (więcej) się wyłga. Zawsze jest "coś za coś". Wybieraj co
    wolisz ale potem się nie dziw jak się pała przegnie w jedną albo drugą
    stronę.

    --
    A. Filip