    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Date: Thu, 05 Feb 2009 09:29:10 +0100

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 22:18
    (autor Scowron
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.uouitxqu2evmgz@skowronek>):

    > Myślisz, że wprowadzając całkowity zakaz palenia wszyscy nagle rzucą
    > palenie?

    Wszyscy pewnie nie, ale jeszcze bardziej spadnie. Kolejne utrudnienia,
    kolejne, kolejne, a docelowo zakaz i palenie pozostanie marginesem wśród
    dresów, bo już widzę jak poważny nauczyciel leci ukradkiem do dilera, potem
    ukradkiem pali za krzakiem i potem wraca na lekcje. Samo przeniesienie
    palarni do piwnicy zmniejszyło drastycznie liczbę palaczy, bo im się nie
    chce łazić tam.

    > Czy mimo zakazu handlu narkotykami dostęp do nich został poważnie
    > ograniczony?

    Został. Nasza szkoła walczy z tym i mamy naprawdę sukcesy. Kiedyś takich
    przypadków było więcej, teraz jest coraz mniej. Z papierosami nie jesteśmy
    w stanie walczyć, bo kiosk dilera jest pod drzwiami szkoły, a ceny są
    jeszcze dużo za niskie.

    > Może w sklepie na rogu "tego" nie dostaniesz, ale jak chcesz
    > to się zaopatrzysz na każdej imprezie.

    Żyje już nieco, ale nie spotkałem.

    > Druga sprawa policja powinna się zajmować powazniejszymi
    > rzeczami(morderstwa itp.) a nie uganianie się za jakimiś menelami którzy
    > spią po rowach. Niedługo pewnie powiesz żeby wprowadzili zakaz sprzedaży
    > jedzenia typu fast food, bo liczba ludzi otyłych zatrważająco rośnie,

    Zakaz jak zakaz, ale oczywiście kampanię jakąś by trza przeprowadzić. Sam
    ostatnio zastanawiałem się nad otwarciem restauracji ze zdrowym żarciem, bo
    kurde głodny czasami jestem i bulwa nać nie da się zjeść na mieście niczego
    sensownego... Na hotdogi czasami jeżdżę amerykańskie do m1, bo się łudzę,
    że bułka z wody i parówka z wody są w miarę OK.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2