  • Data: 2009-02-03 08:08:47
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: MrOzI <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja osobiście uważam , że to są bzdury. Ma to być nielegalne to niech
    zrobią takie sankcje a nie znów powstaje jakaś szara strefa prawna. Nie
    mamy na was haka to was inaczej usadzimy. Jak na mnie to kolejna furtka
    do ścigania obywateli.

    Co do wolności zgadzam się , że przy aktualnym stanie (socjalistycznym)
    za takiego cierpią wszyscy. Jedyne co można zrobić likwidacja socjalu i
    niech taki se umiera i żyje jak chcę z wszystkimi tego konsekwencjami.