  • Data: 2009-02-03 07:02:32
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 02 luty 2009 22:49
    (autor Scowron
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.uoquwpek2evmgz@skowronek>):

    > Wydaje mi się że wolnością jest również możliwość wyboru sposobu zejścia z
    > tego świata, nieprawdaż? Może to skrajny przypadek, ale do momentu w
    > którym nie jest przekraczana granica wolności osób postronnych nic nam do
    > tego.

    Tylko niestety dowcip polega na tym, że osoby postronne cierpią.

    a) dzieci, z których może by coś wyrosło, a zostały zdilowane

    b) niewinni napadnięci przez narkomana na głodzie, któremu się skończyli
    środki na nową działkę

    c) niewinni rozjechani przez narkomana za kółkiem

    d) niewinni składający się do NFZ na leczenie takiego osobnika

    I to jest powód, dla którego kurde nijak nie można tej selekcji pozostawić
    całkiem samopas.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2