eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
  • Data: 2010-01-20 10:04:21
    Temat: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak również trochę klientów mniej. Ludzie odzwyczajają się od noszenia
    > większej gotówki. Mi rzadko zdarza się mieć w gotówce więcej niż 20 zł
    > przy sobie, chyba, że wiem, że będę potrzebował.

    Odzwyczajaja?
    Predzej czy pozniej po okresie fascynacji mkarta, tez zaczniesz dostrzegac
    ten "haczyk" w posiadaniu kartu a nie gotowki. Wsztsko przychodzi z czasem.
    Ja ci tylko powiem tak, posiadacz karty w polsce:
    - placi bankowi za posiadanie konta
    - za posiadanie karty
    - za prowizje pobierane przy placeniu w sklepie.
    - niewszdzie i nie wszysko kupi sie za karte (a wiec karta nie jest
    uniwersalna i jest dodatkowym przedmiotem jaki nosi sie przy sobie)
    - niektore slkepy wymagaja zakupow na okreslona kwote by dokonac platnosci
    karta.
    Jak wiec widzisz, gotowka nie posiada zadnego ograniczenia wykazanego wyzej!
    A ile taniej?

    ps.
    Banknot 50 zl, nawet 5 takowych to zadsne obciazenie w kieszeni,
    objetosciowo to mniej niz karta.
    Jak kiedys braknie ci tych 20zl i jedyna alternatywa bedzie wyplata z
    bankomatu po oplaceniu prowizji w wysokosci 20zl to wtedy moze zrozumiesz o
    czym pisze.
    Ludzie ktorzy calkowicie przechodza na karte sa bardzo ogrtaniczeni i w
    zasadzie powinno ich byc zal. Bo nawet nie wiedza ile placa za to glupie
    przyzwyczajenie.
    Owszem zaraz sie pojawia glosy, ze ja nie place itp... ja mam za darmo
    itd...
    Nie nie ma w Poslce za darmo. Jesli juz to pozornie, bo trzeba spelnic
    warunek, ktory tez nie jest bezprowizyjny.