  • 11. Data: 2006-12-29 12:49:41
    Temat: Re: Dobry zwyczaj-nie pożyczaj....
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Olcia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7dad.0000008c.4595038e@newsgate.onet.pl...
    > Nie tylko ze szmateksu i nie jakiegoś tam łaszka.Jets to kilka
    > swetrów,oraz
    > elegancka suknia i jeszcze kilka innych rzeczy na których jednak mi
    > zależy.Nie
    > ważne ile warte,ale są MOJE.

    Jak są TWOJE to pozwij ją do sądu. Możesz przedstawic sobie świadków ze i od
    nich coś pozyczyła (ciekawe jak oni to udowodnią) W sadzie liczą się fakty i
    dowody a nie prawda ;) niestety to taki dziwny kraj.

  • 12. Data: 2006-12-29 13:27:42
    Od: "Piotr" <e@.e.pl>

    > W sadzie liczą się fakty i dowody a nie prawda ;) niestety to taki dziwny
    > kraj.

    Ja się źle z tym czujesz, to przeprowadź się na Białoruś (to najbliżej).
    Tam liczy się "prawda" a nie dowody.

    --
    Piotr

  • 13. Data: 2006-12-29 13:56:55
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Nie tylko ze szmateksu i nie jakiegoś tam łaszka.Jets to kilka
    swetrów,oraz
    > elegancka suknia i jeszcze kilka innych rzeczy na których jednak mi zależy.Nie
    > ważne ile warte,ale są MOJE.

    Więc zbierz swiadkow ... tylko takich co się zadeklarują na 100%, a nie
    takich co w sądzie się wystraszą i wszystkiego wyprą.

    Moze sama wizyta u tej osoby razem z kims znajomym (swiadkami ?)
    wystarczy ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/