  • 1. Data: 2006-12-29 11:15:14
    Temat: Dobry zwyczaj-nie pożyczaj....
    Od: "Olcia" <o...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam mały problemik-kilka miesięcy temu pożyczyłam kilka rzeczy "koleżance".
    Nie oddała mi ich i z tego co mówi nie zamierza.Nie mam świadków na to ,że
    pożyczyłam,ale mam świadków że są moje.(byłam kupować je ze znajomą).Wiem
    też,że "koleżanka" na pewno ma je w domu.Czy jest jakikolwiek sposób żeby je
    odzyskać?

  • 2. Data: 2006-12-29 11:32:55
    Temat: Re: Dobry zwyczaj-nie pożyczaj....
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Olcia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > też,że "koleżanka" na pewno ma je w domu.Czy jest jakikolwiek sposób żeby

    Jakikolwiek jest np włamanie do koleżanki, ewentualne uprowadzenie jej i
    szantaż ze jak nie oda to nie wypuścisz jej. A tak na poważnie jak masz
    zamiar udowodnić nawet w sądzie, że te konkretne rzeczy są twoje a nie jej
    (mogła tez sobie to kupić np 5 min po tobie i ma na to nie jednego świadka a
    50) Powiesz ze skoro miała to po co pożyczała. Mądre pytanie ale kto mi
    zabroni coś pozyczć od kolegi i uzywać jego rzecz nawet jeśli mam swoją
    identyczną? Jestem oszczędny i swoje oszczędzam ;)

  • 3. Data: 2006-12-29 11:36:25
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Olcia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >ale mam świadków że są moje.(byłam kupować je ze znajomą).

    To byly jakies unikalne jednostkowe rzeczy? Bo wiesz, np takich samych
    kurtek producent mogl zrobic 1000 i to, ze kupowalas ja z kolezanka, nie
    znaczy ze mozesz ja zedrzec z dowolnej osoby na ulicy bo masz swiadka ze
    jest twoja.

    Angie

  • 4. Data: 2006-12-29 11:44:30
    Od: "Olcia" <o...@p...onet.pl>

    Były unikalne;) lumpeksowe;)

  • 5. Data: 2006-12-29 11:46:51
    Od: "Olcia" <o...@p...onet.pl>

    W szmateksach są rzeczy pojedyńcze,nie kupi się w żadnym sklepie takich
    samych,bo są zagraniczne;) w każdym razie nie spotkałam się z czymś takim.

  • 6. Data: 2006-12-29 11:49:23
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Były unikalne;) lumpeksowe;)

    Jesli masz swiadka, to mozesz sprobowac ... moze sąd uwierzy tobie.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 7. Data: 2006-12-29 11:55:02
    Od: "Olcia" <o...@p...onet.pl>

    Ta osóbka jest znana z tego że pożycza i nie oddaje (szkoda że dowiedziałam
    się za poźno).Mogę znaleźć parę osób które w ten sposób porobiła.No ale jak
    udowodnić że ona je przetrzymuje?Jak dowie się że ją pozwałam,pozbędzie się
    tych rzeczy ;/

  • 8. Data: 2006-12-29 11:57:47
    Od: MAWSKI <t...@t...pl>

    Zadzwoń do Ukrainskiej Firmy Windykacyjnej :)

  • 9. Data: 2006-12-29 12:01:09
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    > Były unikalne;) lumpeksowe;)

    I o ciucha ze szmateksu chce ci sie isc do sadu? Lol. wartosc takiego łaszka
    to pewnie jakies3 zlote?:-)

    Angie

  • 10. Data: 2006-12-29 12:01:18
    Od: "Olcia" <o...@p...onet.pl>

    Nie tylko ze szmateksu i nie jakiegoś tam łaszka.Jets to kilka swetrów,oraz
    elegancka suknia i jeszcze kilka innych rzeczy na których jednak mi zależy.Nie
    ważne ile warte,ale są MOJE.