    From: "Grzegorz" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do kogo należą wolne (dzikie) koty?
    Date: Wed, 11 Dec 2013 21:39:34 +0100

    Użytkownik "mlodz" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:1plrhhfxt7ye1.1hb2bhkt7103b$.dlg@40tude.net...

    > Na pewno koty?

    > A jeśli koty, to które konkretnie? :->

    Tak, wiem,
    Dla sprytnego adwokata to żaden dowód.
    Nawet jak jest fotografia (bo podobno jest),
    że kot siedzi na masce tego auta.
    Ale jest to co najwyżej dowód, że kot siedzi
    na masce tego auta a nie, że drapie.

    Ale potwierdza to pracownik administracji,
    że widział te koty na masce auta.

    Ale . . .
    Ten sam pracownik administracji potwierdza
    także, że jest drzewo a na tym drzewie ptaki.
    Przyznał ów pracownik, ze drzewo bezspornie
    rośnie na terenie spółdzielni.
    Rozbawił panią administratorkę mój pomysł
    by za mój obesrany samochód i zniszczony
    ptasim gównem lakier pozwać spółdzielnię .

    No nie rozumiem: tu auto i tu auto, tu lakier
    i tu lakier, tu sprawcami są zwierzęta i tu też
    a nawet w moim przypadku banda jest liczniejsza
    albo sra częściej.
    I to wszystko na tym samym parkingu spółdzielni.

    (myślę, że udało mi się pozyskać dla tej sprawy
    panią administratorkę) :D
    g.